Mój pierwszy blogowy Jubileusz na WordPressie

28 grudnia 2017 r. zamieściłem w swoim blogu, już na WordPressie pierwszy tekst: TU LINK   Nadałem mu tytuł:  „Jak ja nie cierpię przeprowadzek „
Gdy pisałem tamten tekst, archiwum bloga było już przeniesione z Onetu , a wiec zaistniałem w nowym miejscu nie zupełnie jako ktoś nowy, ale ktoś taki, co już swój dorobek ma. Uczyłem się nowego miejsca, poznawałem możliwości, jakie mi tu zaoferowano i zaglądałem do nowego dla mnie urządzenia zwanego czytnikiem, aby poprzez niego zaglądać do innych Blogerów.
Gdy z końcem roku dokonywałem podsumowania swoich dokonań, to zastanawiałem się również nad działalnością blogową, bo moje doświadczenia wyniesione z Onet.blog.pl były diametralnie różne.

Sprawdzając dostępne statystyki za 2018 r. uzyskałem informację o tym, że:
– liczba wyświetleń poszczególnych tekstów wynosiła  –  16 591
– Liczba odwiedzających  wynosiła – 5441
– Liczba polubień dla czytanych tekstów – 522
– Liczba komentarzy  – 1658
– Wyświetlenia dokonane z Polski -13848
– Wyświetlenia dokonane z innych państw  – 2748, w tym z USA – 883, z  W.Brytanii – 802, z Niemiec – 418
Najczęściej zaglądano do Home page/Archives, bo 6194 razy, a następnym najczęściej odwiedzanym tekstem był „Pracuj, pracuj, a garb ci sam wyrośnie…” osiągający liczbę 189 wyświetleń… Ile wyświetleń pochodzi z wyszukiwarek? Tego nie wiem, bo korzystając z darmowej oferty nawet nie wiem, jakie możliwości tu jeszcze istnieją.
Niewiele więcej pokazał mi komputer, ale już z tego zestawienia widać, że byłem przyjęty z zaciekawieniem i obserwowany dość uważnie. Czy to przełoży się na wzrost zainteresowania w przyszłości, czy też nastąpi odwrót rozczarowanych, tego nie wiem, a chciałem o to właśnie zapytać bardziej doświadczonych Blogerów i czytelników korzystających już długo z usług WordPressa.
Wszystkim, którzy dopisali mój blog do listy swoich ulubionych, czy tylko obserwowanych blogów serdecznie dziękuję i zapraszam do dalszej przyjaznej i wzajemnie wzbogacającej nasze blogi współpracy.

Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku