Ważne wydarzenie w życiu naszych licealistów. Jak ważne? Wspomnijmy przy okazji nasze własne boje o możliwie najlepsze świadectwo dające pewny start na wybrane studia.
Para Prezydencka życzyła abiturientom udanego egzaminu.
My też im tego życzymy – prawda?
Otrzymałem przed chwilą od byłego ucznia link do internetowej strony liceum, w którym jeszcze dwa lata temu uczyłem. http://lobogoria.pl/wideogaleria/video/slideshow-od-klas-3-ch-2013.html
.. Ponieważ szkoła działa w mojej rodzinnej miejscowości, to miałem okazję spotykać byłych uczniów przy rożnych okazjach i w różnych miejscach. Utalentowani ludzie brali udział w różnych konkursach, które dokumentowałem zdjęciowo, a inni po prostu byli często tam, gdzie i ja byłem. Nie zawsze były to dwustronnie radosne spotkania, ale nie robiłem z tego problemu.
View original post 480 słów więcej
Nikomu nie życzyłem, i nie życzę źle (no, może od dwóch lat tylko 3-4 osobom 😉 😀 ), ale miałem okazję obserwować metody kształcenia m.in. w W. Brytanii i wydaje mi się, że tam nie tyle chodzi o papierek, co o zawartość w czerepie. Ale to tylko moja luźna obserwacja. Może się mylę.
PolubieniePolubienie
Zbyt wiele przykładów podkreśla współczesną zależność pomiędzy karierą zawodową, czy też polityczną nie od kwalifikacji lecz od innych kompetencji. „Misiowatych” są już tysiące
PolubieniePolubienie
Wiedza, której wymagają na maturze w życiu się dewaluuje… niestety!
PolubieniePolubienie
Pozostają z tej Matury po latach szczątki wiedzy, a które mi się w życiu nie przydały wcale, ale stresik pamiętam 🙂
PolubieniePolubienie
„Wykształcenie jest tym, co pozostaje, gdy zapomni się o tym, czego nauczono się w szkole.” –
Albert Einstein
Od jego czasów ta zależność jeszcze bardziej się uwydatniła.
Inteligencja (od łac. intelligentia – zdolność pojmowania, rozum) – zdolność do postrzegania, analizy i adaptacji do zmian otoczenia. Zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności w różnych sytuacjach.. Jak rozwijać inteligencję bez nauki?
PolubieniePolubienie